Szalona i seksowna …. bielizna erotyczna męska

A co dzisiaj trochę zaszaleję z tematem i nie będzie to do końca wpis z poradami ale z ciekawym wydarzeniem, które ostatnio mnie spotkało, a wszystko to przez mojego mężczyznę ;). Pomyślałam, że podzielę się z wami moimi ostatnimi przygodami związanymi z bielizna erotyczną. Może kogoś zainspiruję do fajnej zabawy.

Czasami wpadamy na różne pomysły jak urozmaicić nasze szalone noce i postanowiliśmy, że raz w miesiącu każdy z nas ma przygotować jakąś niespodziankę. Za pierwszym razem ja sprezentowałam mojemu partnerowi seksowny taniec, on natomiast założył mi na oczy opaskę i zrobił masaż erotyczny. Kolejną moją niespodzianką było przebranie się w strój pielęgniarki i odegranie roli, muszę przyznać, że wyszło bardzo fajnie. No i przyszła kolej na mojego partnera, który wyskoczył w erotycznym kostiumie kelnera niosąc na tacy specjalnie przygotowanego drinka. Zawsze śmieszyły mnie męskie stroje erotyczne ale muszę powiedzieć, że w tym przypadku to było bardzo ciekawe doznanie i mój mężczyzna wyglądał bardzo seksownie. Jestem bardzo ciekawa czym zaskoczy mnie następnym razem 🙂 Tutaj bielizna erotyczna męska, w którą wskoczył mój partner ;p

A wy dziewczyny co myślicie o takiej bieliźnie? Kręci was czy nie bardzo? 🙂 Chyba sporo też zależy od tego jaki rodzaj bielizny wybierze partner, strój erotycznego kelnera jest niesamowity, ale skórzane stringi? Trochę się ich boję, chociaż jakby mój facet je założył może zmieniłabym zdanie 🙂

Skomentuj

