Hej wszystkim !

Tematyka mojego bloga będzie dotyczyła wszystkiego co związane jest z bielizną. Bielizną zajmuję się codziennie, z zawodu jestem braffiterką, doradzam także w wyborach bielizny męskiej. Chciałam podzielić się z wami podstawowymi zasadami i zainspirować do wyboru fajnej bielizny, która będzie dobrze leżała. Pomimo tego, że przez większość dnia jej nie widać to bardzo ważne żeby była wygodna i podkreślała nasze atuty 🙂

3 uwagi do wpisu “Hej wszystkim !

  1. jakiś czas temu mój maż zrobił mi niespodziankę i wysłał do brafitterki 🙂 To był jeden z lepszych prezentów:D Nie spodziewałam się nigdy, że dobrze dobrany stanik może aż tak wpłynąć na poczucie komfortu:)
    Jestem dopiero na etapie wymieniania swoich staników na takie dopasowane, więc chętnie będę obserwowała to, co piszesz:)

    pozdrawiam:)

    Polubienie

  2. Dziękuję za odwiedziny u sb. 😉 Widzę, że masz niestandardową profesję, w której potrzeba wiele wrażliwości (jak mi się wydaje). Na razie zostawiam ten skromny komentarz, a w wolnej chwili wrócę. Jestem ciekawa, co piszesz i jak teorię będzie można zastosować w praktyce. 😉 Pozdrowienia z Wilna. 🙂

    Polubienie

Skomentuj

